ceturtdiena, decembris 27, 2012

Pelei Ziemassvētki!

Bērnu dārza Ziemassvētku priekšnesumā krustmeitai bija jātēlo pele. Tad nu izlēmu, ka maska jāšuj, jo bērnam ir jābūt priecīgam par to, ko velk mugurā arī šādos priekšnesumos. Netīk man, kad bērniem uzliek galvā cepuri ar šķietami saprotamām ausīm vai ragiem un pat nepiedomā pie citām tērpa sastāvdaļām...
Tad nu es pārdomāju kas un kā un sāku meklēt audumu. Izmeklējos visu Abakhanu, taču vienīgais gabals, kas derēja pelei bija neliels un liela daļa no viņa bija nelietojama (nosmērēts ar līmi), es nesaņēmos samaksāt par viņu 6Ls... kā par spīti pūkaini audumi ir visdažādākās krāsās, bet pelēku nav... tad es padomāju, parēķināju un izlēmu, ka pelei būs būt baltai :) Uz atlaidēm Jysk nopirku pledu (par tiem pašiem 6Ls, toties palika pāri audums vēl veselam tērpam), sameklēju rozā auduma gabaliņus un piesēdos šūdināt...
Dažu stundu laikā uztapa kleita ar asti un cepurīte ar austiņām. Šuvu visu "uz aci", kleitai pielaikojot citu krustmeitas kleitu, lai aptuveni zinātu izmēru... un atviegloti nopūtos, kad izrādījās, ka ar izmēru trāpīju desmitniekā :)
Tad nu lūkojiet kāda tā pele sanākusi!

3 komentāri:

  1. Super forši Tev sanācis! :) Man ar patīk "uz aci" un, ja vēl tik labi sanāk, tad ir vienkārši ideāli. :))

    AtbildētDzēst
  2. Krustmāte ir uzdevumu augstumos! Burvīga pelīte!

    AtbildētDzēst