trešdiena, maijs 02, 2012

Brīvdienas vienmēr ir par īsu...

Tad nu atkal mainu statusu no "blogu lasītājs" uz "bloga rakstītājs" :) Kaut kā tā sanāca, ka pametu rakstīšanu uz nenoteiktu laiku, taču nu atkal prasās kaut ko uzrakstīt... cerams, ka ieraksti kļūs regulārāki :)

Man patīk pavasaris, jo tajā ir daudz svētku dienu, kas nozīmē, ka būs papildus brīvdienas!!! :) Man laikam vajadzētu mēnesi brīvu no vietas, lai man sāktu apnikt brīvdienas :D Tajās taču var ilgāk pagulēt, darīt to, kas ienāk prātā vai neko nedarīt... tad nu pēdējās aprīļa dienas un pirmo maiju sagaidījām ar pikniku sezonas un zāliena pļaujas sezonas atklāšanu :)


Svētdienā savācāmies uz kopīgu gaļas cepšanu un pasēdēšanu pie Ilzes. Par gaļu un salātiem parūpējās citi, es šoreiz parūpējos par saldo ēdienu. Ātri un viegli pagatavojams, noskatīts kādā kafejnīcā :)
Sajaucam putukrējumu ar maskarpone sieru, sadrupinām bezē cepumus, sagatavojam Spilvas zemeņu mērci un zemenes. Visu liekam kārtās - putukrējums, zemeņu mērce, bezē cepumi un atkal putukrējums, mērce utt. Kārtas liek tik cik vēlas, virsū uzliek zemeni. Gatavs! :)

Tad nu pabaudījām brīvdienu jaukā, jautrā kompānijā!

Savukārt, 1.maiju, kā jau Darba svētkus pavadījām pļaujot piemājas dārzu. Manis gan pietika ļoti nelielam pleķītim, jo pēc 10 gadiem, kad pļavu neviens nekopa, diez ko viegla tā pļaušana nav. Labi, ka vīrs nāca palīgā un nopļāva to lielumu, es pa to laiku varēju mazliet pazvilnēt saulītē :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru