ceturtdiena, februāris 10, 2011

Cukura skrubis ķermenim / Sugar body scrub

Neliela ideja dāvanai vai vienkārši sevis palutināšanai :)

Lai pagatavotu ķermeņa skrubi ņēmu:
  • cukuru;
  • vīnogu kauliņu eļļu;
  • ēteriskās eļļas (greifrūts, kanēlis);
  • trauciņš, kurā skrubi glabāt.
Ieberam traukā cukuru:
Pārlejam ar eļļu:
Samaisam. Ja maisījums sanāk par sausu, pielejam vēl eļļu, ja par slapju, pieberam cukuru.
Piepilinam ēteriskās eļļas un vēlreiz apmaisam.
Taisam ciet trauciņu un izrotājam pēc saviem ieskatiem :)
Es izmantoju lentītes un no papīra izgrieztu piekariņu ar tekstu "Just for You"! :)

5 komentāri:

  1. Super!!! Un pati izmeeģināji jau? Man kā reiz skrubītis beidzies...būs jāpamēģina, tik tās ēteriskās eļļas kur lai nopērk?

    AtbildētDzēst
  2. Pati izmēģināju, cukurs ādu attīrīja, eļļa pabaroja un ēteriskās eļļas iesmaržināja :) Viss kā plānots :) Man patīk šī maigās ādas sajūta!

    Ēteriskās eļļas var iepirkt dažādos dabas jeb eko veikaliņos, bet cenas gan tur ne zemas... zemākās cenās ēteriskās eļļas esmu atradusi Avokado garšvielu veikaliņā Valmierā (Rīgā arī manīju tādus), veikalos Multilukss un vēl arī veikalā BBFactory (www.bbfactory.lv)!

    AtbildētDzēst
  3. cik jauki, atkal viena recepte, ko pamēģināt

    AtbildētDzēst
  4. Būs man noteikti arī jāizmēģina! Citādāk jau plānoju doties pirkt skrubi, bet jau sen gribēju pamēģināt uztaisīt pati! Un galvenais, ka gaužām vienkārši! Tikai, cik daudzās tās ēteriskās eļļas jāpiepilina?

    AtbildētDzēst
  5. Ar ēterisko eļļu ir tā, ka jālūko cik spēcīgu aromātu vēlas un kāda eļļa... piemēram kanēļa eļļa ļoti spēcīga, pietiek ar pāris pilieniem, apelsīnu eļļu aptuveni 5 pilienus liku... tas ir uz to daudzumu, kas man bija, aptuveni 150gr maisījuma...

    AtbildētDzēst