trešdiena, janvāris 05, 2011

Namiņš "ietērpā"

Pāršķirstot blogu ieraudzīju, ka iepriekš biju atskaitījusies par izšuvumu "Sapņu kotedža", taču nebiju atrādījusi to visā krāšņuma, t.i. rāmējumā... tad nu to kļūdu laboju un atrādu :)
Tagad jau varu pastāstīt arī to, ka šuvu šo namiņu, jo biju izlasījusi, ka šī dizaina izšūšana palīdz virzīt mājokļa jautājumu, un tā kā man tas bija gana aktuāls, tad nu ķēros klāt un šuvu...
Jau dienā, kad bija pabeigti izšūšanas darbi, ievirzījās runas par māju, ko mums varētu atdāvināt radiniece, kura to ir mantojusi. Un ticiet vai nē, pabeidzu darbiņu, ierāmēju un drīz vien tiku pie atslēgām un nu jau esmu arī pilntiesīga mājas un zemes īpašniece :) Tagad priekšā visi remontadrbi, kas nebūs viegli, bet toties man ir māja, par ko sapņoju jau kopš bērnības... laikam jau kā visi dzīvokļos mītošie pilsoņi :)

Tā kā brīnumi tomēr notiek, tagad es to zinu noteikti, un novēlu arī Jums visiem spēt tiem noticēt! :)

5 komentāri:

  1. :) Jāšuj tieši šito vai jebkuru namiņu?
    Es arī gribu māju! :D

    AtbildētDzēst
  2. Jāšuj jebkurš namiņš, bet šis tika izcelts kā īpaši labvēlīgs pēc kompozīcijas :)

    AtbildētDzēst
  3. Ņemot vērā to, kāds darbs ir ieguldīts, lai šādu mājiņu izšūtu - tu vienkārši esi to nopelnījusi. :)
    Noteikt tur tas āķis - ja vari šitādu, tad tev būs iespējams tikt galā ar īstu tādu. :))

    AtbildētDzēst
  4. Labdien! Ļoti skaists darbs! Vai jums lūdzu varētu palūgt shēmiņu? evucs@inbox.lv Iepriekš pateicos un radošu Jums šo gadu!

    AtbildētDzēst
  5. evucs, nosūtīju shēmu .xsd formātā!

    AtbildētDzēst